Vibor odpira svoja vrata!

Dnevi odprtih vrat podjetja Vibor d.o.o.

Vabljeni vsi, ki menite, da so možnosti za izboljšave. Vrata se bodo odpirala po sklopih za katere menimo, da so trenutno aktualna tema.

Rezervirajte si naslednje termine:

13.11.2018 – upravljanje poslovnega tiskanja, zajema informacij in fizičnega uničevanja
11.12.2018 – izboljšanje poslovanja
15.01.2019 – procesna pisarna

13.11.2018 – REŠITVE UPRAVLJANA POSLOVNEGA TISKA, ZAJEMA INFORMACIJ IN FIZIČNEGA UNIČEVANJA 

Varnost je na prvem mestu? Imate zaradi nizke cene trojanskega konja v podjetju?
Revolucija tiskanja s pomočjo RICOH naprav.
Zajem informacij z vrhunskimi skenerji Panasonic
PDF ali e-papir?
Fizično uničevanje dokumentacije…

11.12.2018 – IZBOLJŠANJE POSLOVANJA 

Zakaj veliko dobaviteljev tiskalnikov hrkrati v vašem podjetju ni dobra rešitev? Kako in zakaj poenotiti?
GDPR v praksi.
Ko ugotovimo, da so poslovni procesi zapleteni, kaj sedaj?
Kako preprosto prepoznati skrite stroške?

15.01.2019 – PROCESNA PISARNA

Idealna rešitev upravljanja dokumentov. Investicija?
Kako ne potrošiti ogromno denarja za skeniranje?
Skladnost z zakonom je pomembna. Tudi vam?

Ne skrbite, v kolikor zamudite katerega od terminov, se vam na naslednjem lahko posvetimo tudi individualno. Naši kolegi bodo na voljo za vas.

Za dodatne informacije nas pokličite na številko 01 561 33 21. Vabimo vas, da si celotno ponudbo naših produktov ogledate na naši strani –  ViboR produkti