Podjetja imajo veliko izgubo zaradi slabega dostopa do tehnologije

Nova študija tehnološkega velikana, podjetja Ricoh Europe, je razkrila obseg izgubljenih prihodkov pri srednje velikih podjetjih v Evropi, zaradi slabega dostopa do ustrezne tehnologije.

Kar 90 % poslovnih odločevalcev iz podjetij v Veliki Britaniji, Nemčiji, Italiji, Franciji in Španiji je izpostavilo pomanjkanje dostopa do ustreznih tehnoloških rešitev, kot enega glavnih razlogov za izgubljen prihodek. Povprečni znesek potencialno izgubljenih prihodkov za vsako podjetje znaša visokih 13 milijonov evrov.

Evropska srednje velika podjetja skupno ocenjujejo, da so povprečno izgubila 15 % prihodkov zaradi nezadostnega dostopa do tehnologije. Razdeljeno po državah, vključenih v študijo, so odstotki izgubljenih prihodkov sledeči: v Italiji 18 %, v Veliki Britaniji 15 %, v Nemčiji 18 %, v Franciji 11 % in v Španiji 13 %.

Kot glavni razlog za slab dostop do tehnologije, študija navaja neučinkovito uvajanje in usposabljanje zaposlenih (42 % respondentov je izbralo to kot glavni problem). Med poglavitnejša razloga pa so respondenti uvrstili še ponudnike tehnološke opreme, ki ne ponujajo ustreznih izdelkov in storitev (33 %) in lastne IT oddelke, ki ne prepoznajo novih in zanimivih tehnoloških izdelkov in storitev dovolj hitro (32 %).

Iz študije je torej razvidno, da glavni problem predstavljala sama tehnologija, ob tem pa tudi ustrezna podpora za njeno implementacijo in uporabo. Le 12 % sodelujočih iz srednje velikih podjetij je kot problem navedlo, da njihova organizacija nima dostopa do ustrezne tehnologije zaradi proračunskih omejitev.

Javier Diez-Aguirre, podpredsednik oddelka za korporativni marketing in oddelka za družbeno odgovornost in okolje, je rezultate študije komentiral s sledečimi besedami: “Kljub velikemu naboru tehnologije, ki je organizacijam na voljo, so srednje velika podjetja v Evropi mnenja, da tega ne izkoristijo optimalno. Izboljšana učinkovitost ter boljše sodelovanje in komunikacija so ključne sestavine za uspešno poslovanje podjetja. Naša raziskava jasno kaže, da je tehnološka industrija tista, ki mora pomagati srednje velikim podjetjem pri polni realizaciji teh potencialov.”

Vseeno pa imajo evropska srednje velika podjetja tudi nekaj razlogov za veselje, saj jih je 79 % doseglo ali preseglo prodajne cilje že do sredine leta. Skoraj vsa podjetja v raziskavi so prepričana, da je tehnologija močno pripomogla k njihovemu uspehu – najbolj pri izboljšanju sodelovanja med zaposlenimi (59 %) in pri varčevanju denarnih sredstev (53 %).

Podjetja, ki niso uspela doseči svojih ciljev, pa kot največji razlog za to navajajo makroekonomsko okolje (33 %).

Če tudi vi iščete način za izboljšanje svojega poslovanja, nas kontaktirajte na prodaja@vibor.si pokličite našo številko (0)1 561 33 21.