Občani na občinski spletni strani najdejo obrazce in vloge, ki jih potrebujejo za razna soglasja ali prijave. Izdelani in shranjeni so v Word obliki ali pa celo spremenjeni v obliko PDF. Kadar je obrazec oblikovan v Wordu, ga uporabnik sicer lahko izpolni, a ima veliko težav z brisanjem in pisanjem na označene črte. Še večja težava je izpolnjevanje obrazca, kadar je v obliki PDF.

Tukaj v večini primerov ni druge možnosti, kot da si ga občan – stranka natisne in ročno izpolni. Nato ga mora poskenirati, če ima tako napravo doma ali pa vam ga prinese in mu vrnete potrjeno kopijo. Gre za ogromno izgubo časa, dodatne stroške in seveda se poveča možnost napak, saj mora vaš/a uslužbenec/ka vse to zavesti v ustrezne evidence.

Power pdf vam vaše obstoječe obrazce spremeni v prijazno obliko le z dvema klikoma. Ja, tako je to lahko enostavno!

Vaši obrazci bodo imeli željeno obliko in občani – stranke bodo lahko izpolnili le tista polja, ki jih boste vi določili in to v obliki, ki jo želite vi. Po končanem izpolnjevanju jih bodo natisnili v PDF obliko in vam jih poslali na mail.

Za prenos preizkusne verzije Power PDF Advanced prosim izpolnite vprašalnik (na vaš e-mail bomo poslali povezavo za prenos):


Vaše ime*

Vaša e-pošta*

Kontaktna telefonska številka*

Podjetje*

Kaj vas je najbolj pritegnilo za prenos tega produkta?

Z oddano prijavo se strinjate o nadaljnem obveščanju iz smeri podjetja Vibor d.o.o.*
Strinjam se

Vsa polja označena z * so obvezna.

Varnostno polje:*


Brez programske opreme PowerPDF je potrebno 5 korakov za izpolnitev dokumentacije: 

Primer klasičnega PDF-a: ogled

  • 1. Odpreti

    Najprej je potrebno PDF dokument odpreti v programu.

  • 2. Natisniti

    Nato je potrebno dokument natisniti.

  • 3. Ročno izpolniti

    Natisnjen dokument je potrebno ročno izpolniti.

  • 4. Poskenirati

    Dokument je potrebno poskenirati da ga dobite nazaj v digitalni obliki na računalnik.

  • 5. Poslati

    Na koncu pošljete dokument na željeni naslov.

Z uporabo programske opreme Power PDF poenostavite delo na samo 3 korake! 

Primer pretvorjenjega PDF-a: ogled

  • 1. Odpreti

    Najprej je potrebno PDF dokument odpreti v programu.

  • 2. izpolniti

    Dokument izpolnite kar na računalniku! Ni potrebno ročno izpolnjevati tiskanega dokumenta!

  • 3. Poslati

    Na koncu pošljete dokument na željeni naslov.

FormTyper® orodje je močna funkcija Nuance Power PDF, ki vam omogoča hitro ustvarjanje polnljivih polj v datoteki PDF, kjer lahko uporabniki vnašajo podatke, potrdijo polje ali izberejo izbirni gumb. Celotno prazno obliko lahko celo shranite za poznejšo uporabo, kar pa ni mogoče z drugimi rešitvami PDF.

Preprosto kliknite gumb “FormTyper”. Nuance Power PDF uporablja tehnologijo za prepoznavanje logičnih obrazcev, tako da odkrije vsa posamezna polja v izvirnem dokumentu za vas.

Video – kako kreirate forme v Nuance Power PDF:

Ko boste enkrat poskusili FormTyper v Power PDF programu, ne boste verjeli, da še kdo izpolnjuje PDF obrazce brez njega.

Ustvarite obrazec za polnjenje v 4 korakih:

1. korak

Odprite poljuben PDF, ki je podoben obliki. Lahko je tisti, ki ste ga optično prebrali s papirja ali je bil ustvarjen iz programa, kot je Microsoft Word.

2. korak

Na traku menija Forms kliknite gumb »FormTyper«.

3. korak

Tehnologija prepoznavanja logičnih oblik odkrije vsa posamezna polja obrazca v izvirnem dokumentu.

4. korak

Izberite mesto, kamor lahko shranite obrazec PDF, ko je bila ustvarjena.

Uporaba obrazcev, ki jih je mogoče izpolniti, v PDF-ju izboljšuje uporabniške izkušnje, zmanjšuje korake postopka in pomaga zmanjšati napake, ki povzročajo napake.