Brezskrbna prihodnost digitalizacije z moderno oblačno infrastrukturo
Podprti vsi poslovni procesi, tudi v oblaku
Oblačna rešitev DocuWare Cloud rešuje zahtevnejše poslovne procese v podjetjih, s svojimi številnimi funkcionalnostmi pa poskrbi tudi za najzahtevnejše poslovne procese in zadovolji najbolj zahtevne uporabnike.
DocuWare inteligentno indeksiranje
Nič ni bolj zamudno kot ročno vnašanje oziroma pretipkavanje podatkov. Z DocuWare inteligentnim indeksiranjem oziroma samodejnim prebiranjem podatkov iz dokumentov to postane povsem enostavno. Vi pokažete kje se podatki nahajajo, naslednjič bodo ti podatki že izpolnjeni za vas in pripravljeni za prenos v drug informacijski sistem, npr. računovodski program. Ne samo, da se izognete pretipkavanju, tudi izničite možnost napak pri vnosu.
DocuWare inteligentno indeksiranje prepozna najbolj pomembne podatke iz dokumentov in jih samodejno napolni v polja z metapodatki.
Inteligentno indeksiranje si zapomni vsak dokument, vsak podatek, z vsakokratnim indeksiranjem postane vaše delo lažje in hitrejše.
Zapomni si tudi kaj indeksirajo drugi uporabniki DocuWare, tudi vaši sodelavci in na ta način poskrbi, da je vaše delo hitro in učinkovito.
Skladnost zagotovljena, tudi v oblaku
DocuWare je skladen s slovensko in evropsko zakonodajo, akreditiran je pri Arhivu Republike Slovenije za varno elektronsko hrambo, ter skladen tudi z novo GDPR uredbo.
Povezljivost z drugimi informacijskimi sistemi
DocuWare je odprt za povezovanje z drugimi informacijskimi sistemi, ki jih uporabljajo podjetja. Povezan je s številnimi računovodskimi sistemi kot npr. Pantheon, Largo, Microsoft NAV, Microsoft AX, Meta kocka ter drugimi tujimi in slovenskimi računovodskimi sistemi.
Za najzahtevnejša podjetja in uporabnike, ki uporabljajo SAP, pa DocuWare zagotavlja že pripravljeno povezljivost s SAP.
Lažje povezovanje sistemov z DocuWare Smart Connect
DocuWare Smart Connect je za uporabnike oblačne DocuWare rešitve že sestavni del oblaka. S Smart Connect lahko povežete katerokoli aplikacijo oziroma sistem povsem varno in brez programiranja. Z DocuWare Smart Connect ni ročnega iskanja in ni večkratnega vnašanja podatkov.
Elektronsko podpisovanje dokumentov – digitalno podpisovanje
V moderni pisarni je elektronsko podpisovanje dokumentov že dnevna rutina. Elektronsko podpisovanje je varno in enostavno. DocuWare je enostavno povezljiv z zunanjima partnerjema za zakonsko skladno elektronsko podpisovanje in sicer z ValidatedID in DocuSign, vi izbirate s katerimi elektronskimi podpisi boste podpisovali dokumente. Izbirate lahko tudi med dvema vrstama elektronskih podpisov:
Napredni elektronski podpis na daljavo (Remote podpisovanje)
Kriptografski ključ podpisnika je varno shranjen na oddaljeni napravi za ustvarjanje naprednega elektronskega podpisa, na kateri se izvede podpis dokumenta ali podatkov. Podpisnik potrebuje zgolj napravo na kateri bo podpis izvedel, podpis lahko izvede na osebnem računalniku, pametnem telefonu ali pa preko tablice. Podpisnikova identiteta je zaščitena z večfaktorsko avtentifikacijo in sicer z uporabniškim imenom in geslom ter z enkratnim SMS sporočilom.
Kvalificirani elektronski podpis na daljavo (podpisovanje z lastnim certifikatom)
Tudi v tem primeru je ključ podpisnika varno shranjen na oddaljeni napravi in tudi sam postopek podpisovanja je skoraj v celoti enak, razlika je, da mora uporabnik preden opravi podpis s pomočjo aplikacije, ki je naložena na pametnem telefonu oziroma tablici, poleg prejetega SMS sporočila, vnesti enkratno generirano geslo. Lasten certifikat za podpisovanje izda ValidatedID oziroma DocuSign.
V DocuWare Cloud vključene vse licence in funkcionalnosti
Z DocuWare Cloud ne potrebujete skrbeti za licence, ker so že vse licence vključene in na voljo za uporabo. Na ta način tudi prihranite saj v prihodnje ni potrebno dokupovati licenc. Za uporabnike, ki samo potrjujejo/podpisujejo dokumente, izpolnjujejo e-obrazce ali pa imajo zgolj vpogled v dokumentacijo se jim lahko dodeli »read-only« dostop.
DOCUWARE CLOUD Odlična rešitev za upravljanje z dokumenti
DocuWare je namenjen srednjim in velikim podjetjem, ki imajo zahtevne poslovne procese.
S svojo prilagodljivostjo poskrbi, da so poslovni procesi urejeni, pregledni ter dokumenti oddaljeni en klik stran.