ViboR
Vibor > Podpora in svetovanje > Pomoč in prijava napake
Podpora in svetovanje
Pomoč in prijava napake
 
Podpora za DocuWare / ViborApp
POMOČ UPORABNIKOM IN PRIJAVA NAPAK
TeamViewer oddaljena pomoč

Prosimo, da vnesete čimbolj točne podatke. Na vaš email boste prejeli potrditveno sporočilo , da smo prijavo napake prejeli.

PODROBNA NAVODILA
Številko stroja najdete na nalepki na sami napravi. Izgled nalepke:

Če nalepke ne najdete na stroju, vpišite kot številko stroja serijsko številko naprave. Serijska številka se običajno nahaja na zadnji strani naprave.


Primer serijske številke (označena z rdečo barvo):

V opisu napake prosimo, da podate čimveč točnih podatkov. Prosim tudi, da napišete, če se napaka pojavlja samo pri tiskanju ali tudi pri skeniranju oz. kopiranju. Če gre za težave z barvami prosimo, da napišete točno s katero barvo so težave.


V kolikor je mogoče, vas prosimo tudi za sliko napake oz. skeniran list če gre za težavo pri izpisu. Slika nam olajša diagnostiko in zmanjša čas odprave napake.


Potrudili se bomo da napako odpravimo v najkrajšem možnem času!

 
PRIJAVA NAPAKE
 
Ime in priimek*
Podjetje*
Elektronski naslov*
Kontaktna številka*
Številka stroja / serijska številka * (Ne najdete številka stroja? Preverite podrobna navodila)
Opis napake
Slika napake (dodajte sliko težave)

Dovoljene datoteke: jpeg, pdf

Vsa polja označena z * so obvezna.
DIREKTNI KONTAKT
pon.-čet. 7:30 in 16:00, pet. 7:30 in 14:00
F: +386 (0)1 561 12 54
Več programske opreme
ViborApp
Dokumentni sistem ViborApp vam omogoča vse kar organizacija potrebuje za elektronsko poslovanje.
Preverite več
DocuWare
Z dokumentnim sistemom DocuWare je upravljanje z dokumetni lažje in bolj pregledno.
Preverite več
Upravljanje s tiskom
So vam pomembne informacije, kaj se dogaja z vašo infrastrukturo tiska?
Preverite več
Blagovne znamke
Pomoč in prijava napake
Za vse izdelke vam zagotavljamo pomoč pri odpravi in reševanju okvar in napak.
Pomoč in prijava napake
© 2021 Vibor d.o.o. Vse pravice pridržane
Produkcija: Kokos Agency